четверг, 3 мая 2018 г.

24/04

Ärkasin 6:40 ja hakkasin valmistama end esimese tööpäevaks. 7:00 Läksin tegema omale hommikusöögi. 7:35 Läksin tuppa , vaatada omad tööasja üle. 7:50 Hakkasime tasakesi minema bussipeatuse poole. Buss jäi veids hiljaks 17 minutiks. Siis mina ja Jevgeni läksime võtsime kohvi meil oli natuke aega ja me ootasime Silmarad. Kui Silmara tuli me läksime minu töökoha poole. Samal ajal kui räägisime ta näitas kus tehakse väga head saijukesi, kus asub hea piknik koht. Siis me kõndisime mööda müüri ja ta räägis, kunagi ammu se oli mõeldut vaenlaste kaitsmise eest pärast tehti sellest vangla ja nüüd see on Baar ja seal peaks siia maani olema kambrid. Natuke kõndides me jõudsime minu töökoha juurde seal meile vastu tuli manedzer David. David näitas mulle baari ja samal ajal jõudsid kokkad kohale. Siis ma hakkasin kohe tööle. Pärast tööd ma läksin jalutama käisin poes ja jäin ootama Jevgenid. Pärast me koos sõidsime koju ja jõudsime õhtusöögiks. Üldiselt esimene tööpäev läks kergemalt kui ma arvasin.




Комментариев нет:

Отправить комментарий